pondelok 4. júna 2012

Essence nude glam Cookies&Cream

Dáko som prišla na chuť nenápadným lakom, a tak je tu druhý článoček s fotkami, dnes Cookies&Cream z radu nude glam


Lak je telovobéžový, mne splýva takmer s pokožkou rúk, veľmi sa mi páči. O to viac som rada, že som vyberala náhodne, ktorý sa mi viac v regáli s umelým osvetlením páčil.
Lak obsahuje drobné zlaté čiastočky, v nádobke sú viac viditeľné, na nechte iba keď sa poriadne zahľadíte a pri fotení ich nechcel "foťák" ani zachytiť.






Mám 3 vrstvy - ale iba kvôli tomu, že som lakovala večer, krátko pred uložením sa do postele a lak nebol uplne zaschnutý - dva pršťoky som si trošku otlačila a keď už som dávala tretiu vrstvu na tieto dva, pridala som ju aj na ostatné.
Samotný lak však pekne kryje v dvoch vrstvách - nanášala som na dve vrstvy podlaku - mám už dlhšie nechty, tak nech ich trošku podlak spevní.


Páči/nepáči? Oslovil vás? Máte podobné laky rady alebo skôr niečo výraznejšie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!